Bir yaşımıza iki gün kaldı ve üç dört gündür oğlumu tanıyamıyorum. İstediği olmayınca her şeye ağlar oldu ve inanılmaz huysuz. Sendrom mu başladı ne oldu anlamadım. Ne zaman geçer bu süreç? Normalde çok uyumlu bir çocuktu şimdi kendini yerlere falan atıyor sen kimsin ya diyorum 😅 Yürümeye başlayınca bir özgüven tufanı yaşıyoruz. Çabucak geçer mi🤦🏼♀️