nurzeyd06 bir tanem bak ben hiçbir şekilde tartıya çıkmadım ve sonra çok su tüketiyorum ekmeği zaten kestim hayatımda özlüyorum ama bir dilim yiyorum Chia tohumu diye var meyveli yiyorum bazen ballı süt yapıyorum bazen Chia tohumu ballı suya koyup içiyorum bir de sezeryan gobegim var onu bile yani eritti yani düzenli şekilde spor yapıyorum evde durmuyorum oturmuyorum fazla dışarıda çok geziyorum parklarda falan çok yürüyüş yapıyorum