demirkayaelis Merhaba arkadaşlar Urfa’da polis lojmanında kalan var mı ? Nasıl mutlu musunuz nasıl bir şehir kalan bir kaç kişi çok kötü dedi dağ başında dedi sürekli elektrik kesintisi var dedi doğru mu?
Yildizeliz07 demirkayaelis bize çıkmıştı gittik görmeye mesafe olarak şehire çok uzak ve hep oranın yerlisi var güzel değildi feragat ettik 11.katti.bizim.gittigimizde elektrik yoktu çoğu zaman olmuyormuş biz istemedik