Benim kızım 2.5 yaşında 3 3.5 aylık olana kadar kolik bir bebekti ama onun yanı sıra o dönem diş sancilarinin başladığı ağzının sulamaya başladığı ve elinin sürekli ağzında olduğu bir döneme girmişti. E tabi 3 4 ay arası helede 4.u ayda uyku gerilemesi denilen dönemin başlangıç zamanlarıydi herhangi bir sıkıntısı yoksa hastalık vs muhtemelen diş ya da uyku gerilemesi başlamış olabilir diye dusunuyorum