nutellaaaaa bencede
Ben ilk çıktığı zaman almıştım o dönem bu kadar tanıtılmıyordu tabi
Sonra Bi baktım herkes tanıtıyor, bende etkisini göremeyince dedim tamam bu da abartı Bi ürünmüş demekki
Sıcak havada buzdolabında saklıyorum yüzüm ferahlasın diye sıkıyorum o yüzden artık😂