Kızım normal gripti hatta iyileşmiş gibiydi dün uykudan uyandıktan sonra ağlamaya başladı ama normal ağlama değildi sonra yeni uyanmasına rağmen ayılıp bayılıyor gibi oldu rengi dudakları bembeyaz oldu hemen acile gittik iki serum taktılar ateşi 38.5 tu ateşini ölçmek hiç aklımıza gelmedi kanda başlangıç enfeksiyon var dedi doktor çok korktum o hali gözümün önünden gitmiyor bebekler hasta olmasın hiç 😔
Antibiyotik başladık şuan hemen geçecek inşallah 😔