hayalperest__ BraveBoy bence var erken olduğu için silik çıkmış normalde erken gebelik testinde yok ise tertemiz olur
miladrian BraveBoy silik gözüküyor ama bazen betahcg yavaş artabiliyor, geç döllenme oluyor. Kan testi yaptırın içiniz rahat etsin. Kimyasal gebelikte de silik çıkabiliyor bu arada.
BraveBoy Zumra_Fatma peki adete 1 gun kala dahami cok belli olmaliydi ? Gecen ayda erken gebelik testinde bu sekilde silik cikmisti ancak 3 gun sonra adet oldum hevesim kursagmda kaldi :(
Niyesordunbucevabi BraveBoy eğer hamileyseniz bir gün geçse bile silik çıkıyor ben 3 gün geçince yapmıştım net çıkmıştı
BraveBoy miladrian evet bence gecen ay kimyasal gebelikti. Silik pozitif cikti adet 2 gun gecikti sonra adet oldum testler negatife dondu cok uzulmustum Allah kimseye yasatmasin :(
gulmuay Alttaki test bende geçersiz çıktı üstteki daha güvenilir gibi ve hafifi çizgi olması pozitiftir muhtemelen