Daha once de post attim aylar once ama degisen bisey olmadi. Kizim yiyecek icecek hicbir seyi agzina goturmuyor. 5-6 aylik bebekler bile yiyecek olsun veya olmasin her seyi agzina goturuyor. Biberonu kendisi tutuyo agzina goturuyor. Kaldi ki 11 aylik bebek blw yapilinca kendi yemegini bile kendi yiyor genelde. Kiyaslamak icin demiyorum ama merak ediyorum. Hicbir seyi agzina goturmez. Kesfederek yemesini istiyorum onune koyuyorum oynuyorum oynatiyorum. Nadiren elini tabagin icine atiyor. Eliyle tutabilecegi kati veya civik her seyi yaptim her tarifi. Tavuk but ve pirzola, parmam patates havuc vs akliniza gelecek her sey. Olur da eline zar zor versem bile sıkar birakir asla agzina almaz. En basindan beri boyleydi. Mecbur ben yedirmeye calisiyorum. Hadi neyse de suyu da asla biberonu iki yandan tutayim kaldirayim yok. Mesela biberondan süt verdigimde 2 kolunu yana acar bekler ben agzina veririm. Birakinca asla hamle yapip biberonu tutmaya calismaz. Elleriyle tutturuyorum ama biberon ciksa tekrar agzini bulmaya calisip emmez. Bir problem mi var ben mi fazla kasıyorum. Onun disinda baba mama meme anlamsiz heceler cikariyor emekliyo destekli tutunarak yuruyor. Daha yeni 1 dişi cikti. Oyuncaklari vs tutuyo oynuyo ysni duger her seyi normal de ben şu agzina goturmeye asiri taktim