Kuvakvak Merhaba. İlişkiden 10 gün sonra doktora gittim. Ultrasona baktığında rahimde sıvı birikmiş dedi..bebegi görmek için çok erken şuan bebek yok diyebilirim dedi. Kan testi verdim beta 1.20. yükselme ihtimali varmı artık 10 günden sonra ?
Kuvakvak Hatice001 7 Mart. Geciktigim gün ilişki oldu. Zaten geciktim diye biraz rahat davrandım. Baktım iyice gecikti test verdim, kan verdim. Şuanda herşey negatif ama kafam karışık hala
Hatice001 Kuvakvak 7 Mart’ta mı son adet oldun canım Şuan âdetin üzerinden 6 gün geçmiş ve 1.20 çıkmış hamile değilsin eğer hamile olsaydın canım baya yüksek çıkardı
Kuvakvak Hatice001 ya aslında şöyle oldu. 7 Mart son adet tarihim. 24 Mart’ta ilişki oldu. Normalde 4 Nisan’da adet olmam gerekiyordu ama ben olmadim. Adete bir gün kalada (3nisan) şüpheli ilişkim oldu. 24 marttaki ilişkiden hamile kalsam şimdiye testlerde çıkardı. Benim kafamı karıştıran 3 nisandaki ilişki 😔 oda işte uzrrinden 10 gün geçti beta 1.20 çıktı bugün