kızımın boyu asla uzamıyor iki ayda 2 cm uzamış kilosu iyi geldi idare eder .doğum kilosu 2.615 ti çünkü. Boyu 47 cmdi . Ama boyu çok kısa yani en azından 65 cm olması gerekmiyor mu ? Sağlık ocağında ölçüldük dr kontrolüne bi hafta var . Doktoruna yazdım boyu da kısa kilosu da az yazmış . Ama kilosu bana kötü gelmedi sadece boyu cok kısa geldi . Çok kafaya takıyorum sadece mama ve ek gıda yiyor golden goat mama yiyor . O mu boyunu uzatmadı cidden bilmiyorum benim boy 1.68 eşim 1.84 iki taraf ailelerin de boyları çok uzun genetik de değildir o yüzden . Boy uzatmak için tavsiyeleriniz var mı ya da aynı durumu yaşayan annelerim var mı yazabilir misiniz lütfen