Zehra-kmt Kızlar kaka sorununu nasıl çözeceğim bilmiyorum naptıysam olmuyor altına yapıyor ya da tutuyor bir türlü söylemıyor yaptığını bugün 4. Günümüz tuvalet eğitiminde çişimizi de tuvalete yapıyoruz ama kakayı malesef nasıl alıştırabilirm fikirlerinize açığım
mucizeminnosum Zehra-kmt söylemesini beklemeden her yemek sonrası 10-15 dk kendiniz götürüp oturtun bekleyin demişti doktor bize orda tabi oyalama meselesi var artık sevdiği bir kitap mı olur başka bişe mi olur oyalama kısmı çocuğunuza bağlı yapmasa bile götürün sevsin kaka yaparsa sticker yapıştırın böyle çok hoşlarına gidiyo hevesleniyolar bi süre sonra kendisi diyo zaten
feyzas Zehra-kmt Benim oğlum 6. Gün yaptı kakasını lazımlığa. Biraz oyalamak gerekiyor. Yap yap dedikçe daha cok kacıyolar sanki. Ben çareyi önüne kovayla su koymakta buldum içine bi kaç oyuncak öyle baya hoşuna gitti. Yine de kaka hissi gelince ayağa kalktı başlarda yapmak istemedi. Geliyor ama bırakmaya korkuyor. O an ürkütmeden sakince otur annecim bişey yok diyorum sessizce öyle geri oturup yapıyor. Şu an 9. Gündeyiz üç gündür kakasını lazımlığa yapıyor. Ben sürekli götürmüyorum sıkışınca götürüyorum tipinden anlıyorum. Ha bir de çiş ve kakadan sonra kendisi döküyor klozete sonra bay bay çiş kaka diyor sifona basıyor
3kedili2bebekli Zehra-kmt kaka biraz daha uzun sürecek ben kaka yapacaklari saatlerde götürüp tuvalette vakit geçiriyordum teonun kaka kitabını okuduk o da ise yarıyordu ama öğrenmeleri cidden 1 ayı geçti
yorgunanne4141 Ay bende aynı durumdan muzdaribim ya 1 haftadır çişini yapıyo çok şükür ama kakasını yapmıyo . 3 gün önce altına yaptı tuvalete yapmak istemedi ama 3 gündür hiç yapmıyo çok üzülüyorum Alışmasına ayrı , karnı ağrır kabız olur diye korkup üzülüyorum..