hifam18__ gaz değil kusma oldu genelde ilk bir kaç sefer fışkırıca kusma oldu bende yatarak içtiği için diye düşündüm devam ettik bi kaç deneme sonrası fışkırarak kusma, öksürük hapşırık krizi, nefes almada güçlük böyle hııgg hıggg diye ses çıkıyordu üstünü çıkardık vücudu kırmızı kırmızı döküntüydü. O zaman jeton düştü alerji dedim hemen doktora gittik. Ağır durummuş bizimki anaflaksi geçmişi ve tekrar riski olduğundan çok dikkat edeceksiniz dedi