Ram raporu eskisi gibi kolay verilmiyor ama eskiden doktor okula başlayamaz dediği zaman rapor kabul ediliyordu şimdi merkezlere gidiyorsunuz ve orada pedagog psikolog çocukla görüşüyor tanı koymak için bir şey olması lazım dikkat dağınıklığı hiperaktivite gibi 2 sene önce arkadaşım tuvaletini kendi yapamıyor altına kaçırıyor diye kişisel becerilerini karşılayamaz diye rapor alıp göndermedi yani bir sebebiniz olmalı kafanıza bu sene göndermeyeceğim diyemiyorsunuz sadec 1 sene boyunca göndermez işeniz devamsızlıktan kalır sınıf tekrarı yapar