Dmtt06 Devlet hastanesinde emzirme polikliniğine gittiniz mi destek oluyorlar mı işe yarıyor mu kızım 8 aylık 20 gündür emmiyor son çare denemek istiyorum
nurcanbb Dmtt06 nasıl birine denk geleceğine bağlı bence ben 2 yere gitmiştim devlette kadının birisi çok iyiydi digeri ise dövcek gibi ugrasmamıştı zaten
Gul-42 Dmtt06 boyle bır poliklınıgının oldugunu yenı duydum ogrendım en azından soran falan olursa bende soylerım tesekkurler
Dmtt06 Gokturkmom benim sütüm çok azdı zaten emmeyince iyice bitti damla damla kaldı umarım bir çare bulurlar bana da