denizalismom kızım 2 kere geçirdi ilk geçirdiğinde 2 buçuk yaşındaydı kaşıntı ateş tüm vücudu kabardı el ve ayak tırnakları döküldü bu sene 1. Sınıfa başladı yine bulaştı okuldan ama hafif atlattı sadec ağzının içi yara doldu ilkinde olmamıştı benim doktorum iki süreçte de bağışık güçlendirici verdi kolay atlatsın diye ilk gün alerji şurubunu ve kremleri kullandık kaşıntı hemen durdu ben yatağını havlular her şeyi tırnak makasını falan sirkeyle yıkadım evide sirkeyle sildim evden çıksın diye ağzında yara varsa karadut özü çok iyi geliyor