selambennsid Kızlar kullandığınız memnun kaldığınız oyun matı markaları neler bir kaç farklı marka buldum kararsız kaldım 1 cm yeterli mi kalınlıkta 1.5 daha mı iyi olur
organikirmik selambennsid elfobaby kullanmıştım memnundum çok uzun ömürlü olmadı bizde kedi olduğu için ama iyiydi
selambennsid defnevedoruk organikirmik patimum beybitolat kimbumadam tultanhanim defnealeyna08 Tugcebb Teşekkür ederim kızlar 🥰
tultanhanim selambennsid elfobaby aldım. 3 yılı geçti hala kullanıyoruz çok memnunum. Bizim ki 1 cm kalınlıkta bence yeterli.
Tugcebb selambennsid elfobaby almıştım. Şimdi baktım 1 cmmiş. Aktif kullandık hep. Yürümeye başladıktan sonra etkinlik yapcağım zaman kullanmaya başladım. Şimdi de masa aldım altına serdik bir köşesi var başka halı yok altında, kullanıyoruz hala