Her şarkıyı dinlerim arabesk olmadığı sürece, bende anısı olan Bi şarkıyı bırakayım
Reyhan karaca - iki gözüm 🥹
Bu şarkı bana hem bekarlık zamanlarımı hemde çok severek girdiğim iş yerinde(kocamla tanıştığım yer) mobing sonucu gözüm yaşlı istifa ettiğim günleri hatırlatıyor🫤
Şarkıdan Bi kısım yazayım bilen çıkar belki
“anılar kovalar peşimi usanmadan, yakalar yaralar zaman zaman” 🎶
Şarkının Bi cümlesini de hep oradaki kendime söylerim
“sen halâ orda mısın? Karda mı kışta mısın? Dön gel de ağlamasın yüreğim” 🤷🏻♀️