YK_ Elfidan yalnız eşten habersiz kendi kendinize korunmaya karar vermek dinen uygun değilmiş diye okumuştum net bilgim yok ama öyle yazıyordu nette çocuğa da korunmaya da eşler birlikte karar vermeliymiş
Elfidan YK_ evet haklısın ama eşim çok çocuk hastası ve korunmayı reddediyor. Savaşlar virüsler olan bi dünyaya bir çocuk daha getirerek asıl günahı o zaman işlerim. Bebeğim daha 5 aylık. Suriyeliler gibi her sene bi çocuk doğuramam 😁😁
Sltan45_a Elfidan onlar çocuk hastası ama bakıma gelince aglayınca hemen acıktı galiba emzir istersen demeleri meşhur
Ebrarsuu Elfidan ay benim esimde şimdi bile olsa ister yani 🤔kızım daha 14 aylık bile değil ve ben şu an istemiorum 2. bebeği
Sln1010 Elfidan canım 20 gün ilişki yasak diyorlar eşini erteleyebilecek misin haberi olmadığı için yani bende yeni taktırdım nasıl ertelicez bilmiyorum isteklerini
Sln1010 Elfidan yani sanada öyle birşey söylediler mi bana 1 hafta ertele dedi arkadaşın birine 20 gün demiş hani bende korkuyorum açıkçası
Sln1010 Asyam89 aynen canım öyle de oluyor ama çok uğraşırsın ya ilk bi gebelik testi istiyor negatif çıkınca 10 gün ilişki yasak 10 günün sonunda bidaha gidiyosun test yaptiriyosun o da negatif çıkınca takıyorlar
Elfidan Asyam89 rahim aşağıda olduğu için ağrısız oluyor diyorlar. Bemim bugün reglimin 2. Günüydü hiç ağrı olmadı