bircicekbirbocek10 Şuan 10 ay 24 günlüğüz 1 aydır dişlerle uğraşıyoruz. 4 dişimiz çıktı gece uzun süreli uyumuyor. Saat başı kalkıyor. Uzun süreli uyuması için ne yapmam lazım ?
barismom bircicekbirbocek10 10 değilde 9 aynı şeyleri yaşıyoruz ama kalkıp oturuyor emekliyor ayağa kalkıyor 5 6 kez uyanıyor bazen daha fazla üst damak hep şiş altta 2 diş var belki ondan belki başka Bi şey bir sürü sebep varmış kalkmaları için yeni şeyler öğrenincede uyumuyorlarmış🥹
aylisinannesi bircicekbirbocek10 bizmde 20 mayıs dogum tarihimiz :) Gündüz uykularımız bazen 30 -40 dk bazen 1 saat asla düzene oturtamadık gecede 9 gibi uykuya geciyoruz sabaha kadar 2-3 kez uyanıyor . Meme ve mama beslenmem”z. Altta 2 üstte 3 dişimiz var sanırım üst 4. Diş gelcek onun huzursuzlugu oluyor gec uykusunu bölüyor.
bebikoluturtle bircicekbirbocek10 biz 11.5 aylığız gece uyutmadan mamasını veriyorum genelde sabaha kadar hiç uyanmadan yatıyo ama uyandığı zamanlarda oluyo aunı gecede 4 defa falan uyanıyo bazen genelde oda sıcaklıyo öyle zamanlarda üstünü açmaya çalışıyo belki sorun sıcaklamasıdır a bide bazen ebbeğim yanımda uyumak istiyo belki öyle bi sorununda olabilir
may35 Aynı şeyleri yaşıyorum 10 ay 20 günlük .uyku öncesi karnı çok tok olsa bile gece yarısı kalkıyor mırıldanıyor .Gündüz iki uyku birer saat yapıyoruz .sizin gündüz uykunuz nasıl ? bircicekbirbocek10
bircicekbirbocek10 may35 bizimde öyle öğlen 11-12:30 arası akşam üstü 3-4 arası 9 da gece uykusu uyandı şimdi geri uyudu
hangimizsevmedik 10 ay 10 günlük. Sabah 2-3 uyku yapıyor yarım saatlik. Uyutmak daha uzun sürüyor. Gece de çok sık uyanıyor. 4-5 kez uyanıyor. Bir önceki gece 5 saat uyudu deliksiz. Ateşi mi var hasta mı acaba diye ben uyuyamadım bu sefer 🥲
bircicekbirbocek10 hangimizsevmedik karnı doymuyor diye uyutmadan da gece maması yedirip ya da çorba içirip uyutuyorum ama yok saat başı aynı
bircicekbirbocek10 barismom ben şuan dişten olduğunu düşünüyorum artık 4 ü birden çıktı çünkü bide sadece emiyor acaba doymuyor mu diyorum gece hiç memeden çıkmıyo çünkü 😫
barismom bircicekbirbocek10 dişlerini rahatlatmak için emiyordur anne sütü bile 2 saat tok tutar bence yarım saatte kalktığı oluyor yarım saatte acıktığını düşünmüyorum
bircicekbirbocek10 may35 ondan galiba akşam üstü uyku saatini 1 saate düşürdük gece güzel uyudu ama her sabah fix 8.30 da kalkıyoruz🫠
bircicekbirbocek10 aylisinannesi dişten oluyor sanırım bugün güzel uyudu akşam üstü uyku saatini 1 saate indirdik
efeeannesi 10 ay 10gunluk biz de öyleyiz geceleri çok sık uyanmaya basladi dişi daha çıkmadı ağlayarak uyanıyor bide eli hep ağzında sancısı var paranox fitil attim dün gece rahat uyudu yada calpol veriyorum yoksa uykuda ağlıyor anlamadım diş mi atak mi
aylisinannesi efeeannesi evt annesi az kalmıs patlatacak 2 tane diş var. Tetagil diş tozu var eczanelerden alabilirsiniz . Ben ondan sürüyodun sürekli agrısı sızısı az oldu kolay cıktı
bircicekbirbocek10 aylisinannesi bizde diş jeli birgün kullandık sabah akşam ertesi gün heryeri kızardı alerji yaptı sanırım. Doktora sormuş eşim kullanmadın demiş attık çöpe
bircicekbirbocek10 barismom açlıktan emmiyor zaten bazen emiyor emziği verip sallıyorum onuda istemiyor bazen.