Merhaba bi yorumunuza ihtiyacım var biz oturma odasının çocuk odası yaptık çocuk odasında oturma odası yaptık o yüzden koltuklarımız 2 tane 3′lü idi çocuk odasına sığdı ama alan çok dar kaldı bu sebeple köşem almak istiyoruz. Normalde köşem sevmem ama başka çare yok gibi kullananlar memnun mu ayrıyetten salonum var. Misafir için köşemle olumsuz şeyler duyunca biraz içim karamsarlastı