Ahadensar25 bebelacgold ballı irmikli kullanıyorum bazen herobaby meyveli olandan.Bebegmin yumurta alerjisi oldugu icin brn bazen kahvaltıda veriyorum kaşık mamasını. İcine bisküvi falan koyuyorum. Bazen gece yatmadan gece maması olanlardan veriyorum. Yada dışarı cıktıgımızda yemek yapacak durum yoksa onlardan biberonla yapıp veriyorum. ☺️