38 beden biri olarak doğumdan 8 ay 20 gün geçmesine rağmen 42 beden de takılı kaldım göbek olmasa sorun değil aslında da göbek var. Ve güzelim kıyafetlerim olmuyor bi kot elbisem var önden boydan boya düğmeli kessem etek yapsam filan diyorum dikiş makinem yok. Terziye gitsem astarı yüzünden pahalıya gelir. Atmak kolay da birşeye dönüştürebilir miyim sormak istedim.