Kendimi çok kötü hissediyorum. Bebeğim bir buck aylıktan itibaren çok sık bronşit geçiriyor. Ne yaparsam yapayım ne kadar dikkat edersem edeyim bunun önüne geçemiyorum. Sürekli doktora gidiyoruz. Çok üzülüyorum onun hırıltısına haline. Daha ek gıdaya başlamadan birçok ilacın tadına bakmıştı. Şimdi 7 aylık ek gıda yiyor mutlu oluyorum belki daha as hasta olur diye düşünüyorum ama tekrar etti yine oldu. Artık mental olarak kötü hissediyorum. Yani bu nasıl çözümsüz oluyor. Doktorlar belli bir yaşa gelene kadar bu şekilde olacak diyor. Şimdi fonsiyone tıp araştırıyorum. Mersin’de bulursam bir de öyle bir doktora götüreceğim. Bilmiyorum sadece çok üzgünüm.