glnrk BİM’in altın sütü ve activia ile yaptım
Sütü 1 taşım kaynattım ve 45 derece olana kadara soğuttum derece yoksa parmağınızı tutun 7.8 saniye durabiliyorsa okey
Bir kaseye bir kutu actıvıayi döktüm üzerime 2 kepçe süt ve çırptım bu karışımı tencereye boşalttım ve 4,5 tur karıştırdım aynı yönde sonra kavanozlara boşalttım
Süt soğurken fırınıda 75 derecede 15 dakika çalıştırıp kapattmıştım 6 saat fırında ağzı açık bekledim yoğurtlar çıkarttım dolaba koydum bi 6 saatte ağzı açık dolapta bekleyecek sonra kapatıcam şuanda bile taş gibi bende ilk defa yaptım