Kızlar merhaba 🌸
Doğa’nın dişinde böyle küçük bir leke var 🦷 (foto ekledim)
1 aydan fazladır var, ne büyüyor ne geçiyor 🤔
Emzirme yok, biberon yok
Sütü sadece gündüz içiyor
Ama demir ilacı ve balık yağı kullanıyoruz
Bir de influenza geçirdiğimiz dönemden sonra fark ettim gibi
Sizce bu demir ilacından leke mi yoksa çürük başlangıcı olabilir mi?
Aynı durumu yaşayan var mı?
Doktora götüreceğim ama önce sizlere de sormak istedim 🥺
