mine46 benimkide 3.5 aylık 3-4 gündür yeşil kaka yapıyor. Birden çok sebebi varmış. Ön sütü fazla alması, mama kullanımı etkileyebiliyormuş. Çok problem değil henüz doktorumuza soramadım ama kanlı, köpüklü, sulu değilse bebeğin keyfi iyise sorun yok diye biliyorum