Kızlar çocuğum 2.770 doğmuştu silikon uçla emzirmeye başladım tam bir eziyetti ama 8 ay ısrarla ayakta ya da yatakta zıplayarak emzirdim. ilk aylar günde bi iki mama içiyordu kendi kendine bıraktı ek gıda tam bi fiyasko her şeye öğürdü derken 15ay kontrolünde maalesef 8.300çıktı. Takipli doktorumuz normal yemek yemek istemiyosa zorlama diyor 2farkli doktora gittim onlar memeden kes dedi bende 13aylık gece beslenmesini kestim ama bu ay hem diş hem hastalık bir araya gelince gece emzirmek zorunda kaldım. Şimdi bütün gece memede besige koyunca uyanıyor yanımda olsa da meme ağzından çıktığı an ağlamaya başlıyor e haliyle sabah kahvaltı da hicbir sey yemiyor gerçekten hicbir sey. Her verdiğimi tükürüyor. Yani hem kilosu düşük hem de uykusunun çok bölünmesinden dolayı memeyi kesmelimiyim diyorum ama emzirmek için o kadar uğraştım ki 2yasini doldursa mi diyorum vazgeçmek istemiyorum siz olsaniz napardiniz