3 yaşında bir kızım var 2. kızımın doğmasına 42 gün kaldı. bebeğime de dolap almak zorundayım fakat ev yerleşimi konusunda kararsızım.
büyük kızımın dolabını satıp ikisine büyük bir dolap alayım bizimkiyle birlikte 2 dolap olsun hem yerden tasarruf hemde nereye koyucam derdim olmaz ilerde taşınırsak ya sığmazsa o zaman sorun yaşamayız 2+1 bile olsa biri bi odada diğeri diğer odada kalır dedim kendimce (kiradayız evim ters dubleks aşağıda 2 odam var)
odalarımın yerleşimi şöyle👇🏻
- oda: bizim yatağımız var + bebeğin beşiği şu anlık.
- oda: kızımın montessori yatağı + hem onun hemde bizim gardırobumuz.
(camasır kurutma askılıgım 2 oda arasında ki koridorda doğumdan sonra ancak kurutma makinesi alabilirim)
eşime dolaplar bi odada biz bi odada olalım dedim dolapların olduğu odaya da kurutmalığı koyarız deterjan kokusu cocuklara gelmez dağınıklık önlenir herşey bi odada toplanır dedim.
eşimde çocuklardan biri diğerini uyandırır rahatsız eder hazır büyüğün odasını ayırmışken hiç birleştirmeyelim bebeğin dolabı bizim odaya girsin camasırları da yine koridora as dedi.
kızım kus uykulu değil top patlasa uyanmaz bir yandan tek odada olursak hem kıskanclıgı önlerim (kardesim sizle bende sizle yatıcam gibisinden) hemde 2 oda arasında camasır temizlik isini hafifletirim tek odada toplarım ikisini de etkilemez dedim.
siz olsanız ne yaparsınız eşim bizim dolap bi kere daha sökülürse toplanmaz dedi babamda kurarken baya vida atmış söksek kurması ayrı işkence yenisini de su an alamam ama yeni alacağım dolabı da duvara monte edemem büyük kızımın olduğu odada dolaplar karşılıklı yani üstüne devrilme riskini öyle ortadan kaldırdık ama bu alacağımız dolap direkt beşikle karşı karşıya olacak ister istemez herşeyi düşünüyorum. şeytan diyor sat kendi dolabını onu da hazır dolap alırken yenile çocuklara da tek büyük bir dolap al kurtul ama eşimde taşınana kadar bekle taşınırken daha güzelini al para biriktirelim hepsini yenileyelim diyor 🤦🏻♀️