eslem0 endişenizi anlıyorum asla sizi kırmak yada anneliğini sorgulamana neden olmak istemem. Korkunuz çok normal. Ama soğukkanlı olun. Oda ısısı 22-26° arasındaysa nem oranı 40-60 bandındaysa ateş düşürücü öncesinde dediklerimi yapmayı denemenizi isterim. 4 aylık bebek uykusunda dönmek isteyebilir buna minik efor sarfetmesi bile ateş unsuru olabilir. Farklı cihazlarla ölçüm yapmayı da deneyin. Vardır diye düşünüyorum. Temassız ölçer, koltuk altı ölçer gibi. Benim oğlumda yenidoğan döneminde uzun süre yoğun bakımda yatmıştı domuz gribinden. Ateş ile anlamıştım. Annelik çok güzel ama bi o kadar da zor. Sen gayet iyi bir annesin.