Bebeğim doğduğundan beri mama alıyor. Süt arttırmak için emzirme sonrası sağımlar yaptım. Ama her zaman her emzirme sonrası mama veriyorum. Çünkü kilo alımı biraz yavaş. Bebeğim bazen içiyor, bazen içmiyor. Günü gününe uymuyor. Sütümü de arttırdığımı düşünüyorum aslında çünkü çok nadirdir emzirme sonrası ağladığı o da genelde gece yarısında oluyor. Mamayı bırakabilmek istiyorum ama kilo alımı zaten yavaş olduğu için bırakamıyorum. Emzirme sonrası 1 ölçek versem 1 ölçek içiyor, 2 ölçek versem 2 ölçek içiyor. 1 verip üstüne tekrar versem içmiyor. Veya 2 ölçeği bitirince üstüne tekrar hazırlasam içmiyor. Ne zaman mama vermem gerektiğini şaşırmış durumdayım. Sizler her emzirme sonrası mı mama veriyorsunuz yoksa bebeğiniz huzursuzlandığında mı? Bana biraz yol gösterebilirseniz sevinirim. 5,5 aylık olmak üzere kızım.