Kızlar oğlum bu sene anaokuluna gidiyor ve sürekli hastaydı hep grip öksürüğü vardı geçmeyen alerji dediler toza karşı Bronchorest çiğneme tableti verdiler acaba o mu yapiyor duyma kaybi ama öksürüge iyi gelmişti yine başladı öksürük
KBB ye gittik antibiyotik ve bu tableti kullansın dedi yine aynı tablet bitmeden yine hastalandı duymuyor
Böyle birşey yaşayan varmı yarın tekrar hastaneye götürecegiz
Birde daha önce geniz eti bademcik ameliyatı oldu