seymaduru24 33 yaşımdayım 1.5 sene önce ilk çocuğumu doğurdum kardeşi olsun istiyorum yaşımda malum sizce doğru yaş aralığı nedir?
sweetyboys seymaduru24 3 yaş ıyı ama bebegınızde kucukmış bılemedım bnımkılerde 3 yaş var yınede zorlanıyoruzz
Vione seymaduru24 4-5 yaş ideal bence. Bizim 3 yaş ve zor olduğunu söyleyebilirim. 6dan sonra da herşeye yeniden başlamak zor gelebilir.
beyzzsenturkk_ seymaduru24 araları tam 3-3,5 yaş olacak bence bu ideal daha azı çok zorlayıcı hem anne baba icin hemde cocuklar icin.