Barlasduha Doğum yapalı 11 ay oldu sezeryan yerim ağrıyor halen 2 3 gündür sol bacagim uyuşuyor ağrı bacağıma vuruyor 2 Ci doğumum böyle olan varmı arkadaşlar
ozdenizzz Barlasduha 11 ay olmasına rağmen sezeryan yerinizin ağrıması olağan dışı. Birde sanırım sağlık ocağına gittiğiniz de doktora göründüğünüz de onlar sizin adınıza daha erkene randevu alabiliyorlar ama her sağlık ocağı yapıyor mu bilmiyorum bir şansınızı deneyin isterseniz.
Bade38 Barlasduha Yok yanlış anladınız galiba buraya istediğinizi yazarsınız tabi ki ben sadece ağrı daha fazla yaşamayın diye söyledim tekrardan geçmiş olsun 🎀