kızlar oğlum 20 aylık ve benim 2 yaşına kadar emzirme gibi bi takıntım vardı. Ama şu an yani o kadar zorlanıyorum ki zorlanmayı geçtim emzirirken aşırı irite oluyorum artık mememi açmak elletmek emzirmek vs istemiyorum aşırı rahatsız ediyo beni bu durum bunu yaşayan oldu mu? bazen vicdan azabı çekiyorum ama maalesef durum bu. Siz nası bıraktırdınız ve hangi ayda su an napmalıyım lütfen akıl verin aşırı ağlıyor uykuya geçerken emzirmezsem