Kızlar kızım çarşamba günü ameliyat olacak ama aşırı korkuyorum yani çok ateşlendi kanaması oldu va yazanlar var ama kolay geçti diyenlerde var tecrübeli olan cocuguna yaptıranlar varsa bi anlatabilir mi zor bi ameliyat mı geniz eti kolaymıs galiba ama bademcik girince o zor oluyormuş heralde yani hiş uyuyamıyorum düşünmekten