Kızlar braun mu phlips lumea mı tecrübesi olanlar yazabilir mi ????
Zsilhan philips kullanıyorum memnunum bi çabuk ısınma sorunu var işte
Zsilhan Philips aldım 2 sene önce memnunum
FatimaBetul Phlips sipariş verdim 9900 serisi umarım pişman olmam 🥲
Kesinlikle braun
hatice358 Phlips kullandınız mı hiç peki ?
asaf3467 Phlips sipariş verdim 9900 serisi umarım pişman olmam 🥲
Zsilhan olmazsınız iyi bir marka
kesinlikle braun atış gücü çok yüksek