annesininaski_ Ailem uygulamasın da çocuklar bölümün den ödeme listesine girmeye çalışıyorum ama kişi yakınlık listesi boş diyor . Baktım ama bir türlü bulamadım nereden dolduruluyor nedir anlamadım .
Ozlemas2020 annesininaski_ uygulamayı tam yapmamışlar ilk ay doğru gösterdi sonra başka çocuk isimleri çıktı bende ekle diye sildim tekrar yükledim 1 hafta sonra yine aynı hata Her ay sonu yatıyor zaten sildim bende telefonda yer tutmasına gerek yok Yattığı zaman bakanlık mesaj atıyor zaten her ay sonu
myangelson annesininaski_ genelde paraların yatacağı zamanı sisteme girdikleri- girecekleri zaman böyle hata alıyorum ben ona dikkat ettim 😅
sblmtli @"annesininaski_"Şikayet sayfasına yazdım bende çok kişide aynısı yazıyormuş CİMER e yazacam yarın. Anca ay sonu belli olur paraların yatıp yatmayacağı. Yatarsa sıkıntı yok görünmese de olur.