Kızlar oğlum 2. Ayına girdiğinden beri şapır şupur el emiyor elini çektiğimde kıyamet koparcasına ağlıyo..sabahları uyandığında ağlamayı bıraktı çünkü ellerini emiyor sonra damaklarını acıtıp ağlıyor çözümüm yok napıcam bilmiyorum gece uykusuna geçicez kundak yapıp sallıyorum ama ilk 15 dkkamız sürekli ellerini çıkarmaya calısmakla geciyo..her bebek böyle mi yoksa diş hassasiyeti mi baslıyor acaba 🤯