esmaaaaamustafaa Merhaba arkasaslar kizim 4.5 aylik anne sutu aliyir sadece normalde 7 gunde bir kez kaka yaparsi demir ilacina basladiktan sonra her gun yapiyor ve siyah yaparkeb de cok agliyor normal mi acaba
shrida esmaaaaamustafaa siyah yapması normal. Her gün yapması da normal. Normalde kabız yapar demir ilaçları ama sizde öyle bir durum olmamış. Kakası katı değilse bence ağlaması başka sebepten. Eğer ki katıysa doktoruyla konuşup ilacını değiştirebilirsiniz
AnaKuzusu34 esmaaaaamustafaa demir ilacı kakada renk değişikliği yapar ama isterseniz bir doktora götürün. Hangi demir ilacını kullanıyorsunuz ben sağlık ocağının verdiği ilaçları kullanmıyorum mesela
shrida esmaaaaamustafaa eğer bütçeniz varsa dişlerde siyahlık yapmayan ve içerik olarak daha donanımlı ilacı alabilirsiniz
AnaKuzusu34 esmaaaaamustafaa bence değiştirin içeriği temiz değil ve benim sessiz bebeğim sürekli ağlamaya başladı onu kullanınca az araştırdım ve hemen değiştirdim sizde maddi durumunuz el veriyorsa hem d vitaminini hemde demir ilacını içeriği temiz ve bebeğinizin kolay sindirebileceği takviyelere geçin
esmaaaaamustafaa AnaKuzusu34 d vitaminini farkli kullaniyorum zaten de siz hangisini kullaniyorsunuz demir ilacinda
AnaKuzusu34 esmaaaaamustafaa fermix diye bir demir ilacı bir ara bestirion kullanmıştım bir doktora danışın size en uygun olanı verecek