Hayırlı geceler kızlar🫶🏻
Artık delirmek üzereyim🤦🏻♀️cildim sürekli kuruyor pul pul dökülüyor özellikle çene ve ağız kenarlarım bıktım yemin ederim ne kullandıysam fayda etmedi bana nemlendirici önerin bişey diyin kafayı yiyeceğim artık😫eskiden cildim çok yağlıydı ama kızıma doğum yaptıktan sonra bişey oldu bana resmen kupkuru bir cilde dönüştü cildim. Nivea nın klasik mavi teneke kutudaki kremini kullanıyordum boykot olduğu için onu almayı bıraktım. Nivea ya muadil Arko vardı bir süre onu kullandım ama alerji yaptı özellikle çene bölgeme. Sonra doktora gittim iki tane kortizonlu krem verdi onlar da yüzümü berbat bir şekilde yara yaptı. Sonra vazelin kullandm bir süre o da tüylenme yaptı gibi hissettim. En son bioderma nın atoderm nemlendiricisini aldım ama o da fayda etmiyor ve bu kuruluk bölgesel sadece çenem ağız kenarlarım ve kaşlarımın ortası geri kalan yerlerde problem yok. Makyaj bile yapasım gelmiyor sürdüğüm her şey yüzümde pul pul oluyor anında sinirlerim bozuluyor lütfen şu bacınıza bi öneri verin🥲