meyo20 biz de 25 aylıkken tuvalet eğitimine başladık ve hiç korktuğum gibi de olmadı çok şükür ben gece yatmadan önce yaptırıyordum 1,5-2 saat sonra bir kere kaldırıp yaptırıyordum daha sonra bir daha kaldırmıyordum alışkanlık yapmasın diye. Bir iki kere kaçak oldu ama şimdi alıştı artık. O gün çok sıvı aldıysa arada kaldırıyorum yine uyuduktan 1 saat sonra. Ama her zaman kaldırmıyorum artık erken uyuduğu zamanlar kaldırıyorum genelde