busefeeee tamda bu aylarda meme reddi yaşadım maalesef ve oğlum inatçı olduğu için bir daha memeye dönmedi, sağarak besledim aylarca, siz inatla emzirmeye devam edin, özellikle uyurken deneyin, gece emzirmesini pas geçmeyin, prolaktin hormonu en aktif gece saatlerinde oluyor diyorlar, kolayca atlatırsınız inşallah