kevserisa evet aşırı kokuyordu. Hani yanında duramıyorduk kaka yaparken öyle diyeyim.
Probiyotik için bizimde yaşımız tutmıyor normalde çift doza. Doktor kullanabilirsin Geçmeyen ishal daha tehlikeli dedi :( sıvı alımı olmasaydı ya da iştahsızlık olsaydı yatış verirdik dedi. Ama oğlum aşırı yiyip içen bir çocuk. biraz bende çok yanaşmadım yatışa. Öncesinde de başka durumlarda yattık çünkü. Bol bol ayran kefir verdik. Süt vermeyin bu süreçte. Arttırıyor benim deneyimlediğin kadarıyla. Şuan sadece bulursam keçi sütü veriyorum. Artık inek sütü vermemeye çalışıyorum. Kajuyu da çok yiyince oluyor.
Bölüm adına bakacağım birazdan bize alan açtılar ona. Gastro lu bir şeydi dediğiniz gibi ama. Acilin yaptıklarının dışında, bir kaç Gaita testini sadece orası yapıyormuş.
Bu arada oğlum ayda en az bir kere ishal olur.