ipek195_ emzirmeyi bırakali iki üç aya yakın oldu dediğiniz gibi kademeli bıraktım hem benim için hemde oğlum için çok daha iyi oldu bir kere kökten kesmeyi denedim çok ağladı çok üzüldü dayanamadım sonra günde üç defa emziriyorsam ikiye ikiden bire şeklinde düşürdüm mesela bir gün üç emzirdim ikiye düşürünce alışmasını beklerdim alışınca bire düşürdüm hemen hemen kademeli olarak bir ay sürmüştü uykuya emerek geçiyordu kucağımda sarılarak geçmeyi öğrettim öyle uyuttum sonra gece uyumadan önceyi bıraktım sarılarak uyuttum sonra gece istediğinde uyuyor gibi yaptım kalkıp bakar sarılıp uyurdu bırakırken ağladı ama unutturmaya çalıştım ne zaman istese hadi gel senle şunu yapalım diyerek unutturdum Rabbimin yardımıyla sadece çok duygusal oldum birde göğsümde süt birikince kötü olmuştum tam iki yaşına girdigi gece son kez verdim bitirdik elhamdulillah