miranaras1 pedagog değilim elbette ama daha keskin sınırlar çizmeniz aynı zamanda ev içinde olabildiğince uyumlu davranmanız gerekiyor sanırım. Genel yaşantınızı bilmiyorum elbette. Bu davranışlarını değiştirene kadar kimseye gitmek yok, telefon da yok, deyip gerçekten telefonu yükseğe koysanız, sizi dinleyip bu konularda karşılıklı konuşana kadar gerçekten kimseye gitmeyebilirsiniz. Kardeşiyle ilgili ufak sorumluluklar verip kardeşinin nasıl da küçük ve bir ablaya ihtiyacı olduğunu gülümseyerek laf arasında söyleyebilirsiniz. Belki de bunları yapıyorsunuzdur bilmiyorum ama aklıma bunlar geliyor🙃