Bebeğim 5 ayla birlikte rahatlayan gaz sancıları tekrar başladı şuan 5 ay 23 günlük yopun şekilde yaşıyoruz. Bebeğim anne sütü ile besliyor ve kaka 4 , 5 veya hafta 1 olarak yapıyor bu bu yüzden gaz sancıları aşırı artıyor bu durumdan olan yaşayan var öı