yigitinannesii22 5 ve 8 aylık iken yaptık ülke içi uçak yolculuğu. 2 yaş altı bebeklere ayrı koltuk olmuyor kucakta seyahat ediyor. Bebek arabamızı katlayıp, uçağın girişinde teslim ettik, inerken aynı şekilde kapıda aldık. Puset de aynı şekilde oluyor ama pusetiniz kabin bagajı boyutunu aşmıyorsa kabin bagajı hakkınızı pusete kullanıp koltuk üstü dolaba koyabiliyorsunuz.