kivancege 16 aylık şuan, bizde de o dönemler de başlamıştı. Babaya ve bana karşı. Bende çok kafaya takmıştım nerden öğrendi diye ancak zamanla kontrol ederek geçti diyebilirim. Çok nadir yapıyor arada. Her vurmaya çalıştığında elini tuttuk vurmamasını sağladık. Kötü bir davranış olduğunu , yapmaması gerektiğini sakin sakin her seferinde anlattık. Vurduğunda tepki vermedik, yani vermedik derken kızmak bağırmak tarzında bir tepkiden bahsediyorum. Vurmak yok, Cici yap, öp gibi sözlerle destekledik arkasından. Benim oğlumda genelde beraber oyun oynarken ben veya eşimin ilgisi telefona veya başka bir şeye kaydığında dikkat çekmek için yapıyordu, yada o an onunla ilgilenmiyoruz, ilgilenilsin istediği için yapıyordu. Korkmayın zamanla geçer diye düşünüyorum 🌸