Kızlar merhaba. Kızım 9 aylık oldu aslında aşıya karşıydım fakat bi kaç haber görünce menenjit aşısını yaptırmak istiyorum. Yakın zaman da aşı yaptırıp fiyatını yazabilecek olanlar var mı? Ya da siz yaptırmayı düşünüyor musunuz? Yorumlarınız neler aşılar hakkında?