Kızlar oğlum 4 yaşında 2 gün önce acile götürdük dirençli yüksek ateş ve eklem ağrısı için boğaz enfeksiyonu yüksek derecede dediler agumentin yazıldı yan etki yaptı bugün tekrar götürdük difteri diğer adı boğmaca hastalığı dedi doktor penisilin iğnesi yazdı ateş düşürücü kullanın dedi aranızda atlatan var mı